Matalan kynnyksen palvelu
Pyydä apua palvelu on matalan kynnyksen palvelua lapsiperheille. Käyttämällä palvelua asiakas saa yhteyden kuormittamatta hoitoketjua ja jonottamatta puhelimitse.
Hyvinvoiva Etelä-Pohjanmaa ja maakunnan Leader-ryhmien Tulevaisuuden kylä 2.0 -hankkeet toteuttavat Digiä arkeen ja Digitukea arkeen -hybriditapahtumat.
Asiakkaiden palvelutarpeiden tunnistaminen ja sosiaaliohjaus 3. sektorin toimipaikassa A-Klinikkasäätiön Völjy-toiminnassa. Kohderyhmän palvelujärjestelmän kehittäminen.
Yhteisökeskus on julkisten sosiaalipalvelujen, 3.sektorin, kunnan ja alueen asukkaiden yhteistoimijuutta ja yhteiskehittämistä tukeva, kehittävä ja toteuttava matalan kynnyksen toimintapaikka, joll
Yhteisöneuvonta on yhteisösosiaalityön matalan kynnyksen työmuoto, jota on kehitetty Tampereella ja Pirkanmaaalla yhteistyössä 3. sektorin (järjestöjen, yhdistysten) kanssa jo vuodesta 2017.
Verkkosivustot normaali.fi ja enjaksa.fi ovat digitaalisia ohjaus- ja neuvontapalveluja, joissa kävijät asioi anonyymisti. Normaali.fi on suunnattu nuorille ja enjaksa.fi on suunnattu vanhemmille.
Hyvinvoiva Etelä-Pohjanmaa -hanke ja Sedu Seinäjoki toteuttivat yhteistyössä Digiarki-tapahtuman digitukea tarvitseville. Kävijä pääsi tutustumaan eri digipalveluihin ja sai digitukea.
Liikkuva matalan kynnyksen sosiaaliohjaus ja neuvonta tarjoaa terveysasemilla apua tilanteissa, joissa sitä ei ole löytynyt muualta tai huolta aiheuttavat talouteen, asumiseen ja etuuksiin liittyvä
Digilähitori tuo lähitorin kaikkien saataville vuorokauden ympäri. Asukas saa sivustolta omatoimisesti tietoja lähitorien neuvonnan ja ohjauksen aihealueisiin.
Tarina- ja verkkoauttamisen palvelu on matalankynnyksen digitaalinen ohjaus- ja keskustelupalvelu, jossa asiakas asioi anonyymisti.