Henkilöstökysely asiakkaille tarjottaviin digipalveluihin liittyen ​

Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille  syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen​. 

Toimintamallin nimi
Henkilöstökysely asiakkaille tarjottaviin digipalveluihin liittyen ​
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille  syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen​. 

Toteutuspaikka
Sosiaali- ja terveyskeskus, Pohjanmaan hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

heli pajala

Luotu

04.10.2023

Viimeksi muokattu

28.11.2023
Toimintaympäristö

Pohjanmaan hyvinvointialueella digitaalisten / sähköisten palveluiden tuottaminen on vähäistä. Kyselyllä haluttiin saada käsitys siitä, miten henkilöstö suhtautuu sähköisten palveluiden tuottamiseen ja laajentamiseen. 

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys

Kysely sähköisen asioinnin valmiuksista laadittiin hyvinvointialueen perusterveydenhuollon esihenkilöille. Lisäämällä sähköistä asiointia on tarkoitus tuoda palveluita asiakkaita lähemmäksi (videovastaanotto) ja helpottaa asiointia. 

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Kohderyhmä