Henkilöstökysely asiakkaille tarjottaviin digipalveluihin liittyen
Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen.
Toimintamalli lyhyesti
Pohjanmaan hyvinvointialueella digitaalisten / sähköisten palveluiden tuottaminen on vähäistä. Kyselyllä haluttiin saada käsitys siitä, miten henkilöstö suhtautuu sähköisten palveluiden tuottamiseen ja laajentamiseen.
Kysely sähköisen asioinnin valmiuksista laadittiin hyvinvointialueen perusterveydenhuollon esihenkilöille. Lisäämällä sähköistä asiointia on tarkoitus tuoda palveluita asiakkaita lähemmäksi (videovastaanotto) ja helpottaa asiointia.