Henkilöstökysely asiakkaille tarjottaviin digipalveluihin liittyen ​

Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille  syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen​. 

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Henkilöstökysely asiakkaille tarjottaviin digipalveluihin liittyen ​
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Webropol-kysely toteutettiin ammattilaisille  syksyn 2022- kevään 2023 aikana. Tavoitteena oli saada käsitys siitä, miten perusterveydenhuollon henkilöstö suhtautuu sähköisten palvelujen tuottamisen laajentamiseen​. 

Toteutuspaikka
Sosiaali- ja terveyskeskus, Pohjanmaan hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

heli pajala

Luotu

04.10.2023

Viimeksi muokattu

28.11.2023
Toimintaympäristö **

Pohjanmaan hyvinvointialueella digitaalisten / sähköisten palveluiden tuottaminen on vähäistä. Kyselyllä haluttiin saada käsitys siitä, miten henkilöstö suhtautuu sähköisten palveluiden tuottamiseen ja laajentamiseen. 

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys **

Kysely sähköisen asioinnin valmiuksista laadittiin hyvinvointialueen perusterveydenhuollon esihenkilöille. Lisäämällä sähköistä asiointia on tarkoitus tuoda palveluita asiakkaita lähemmäksi (videovastaanotto) ja helpottaa asiointia. 

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Kohderyhmä