Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui 46 kilpailutyötä. Tässä on esitelty shortlistalle valitut kilpailutyöt. Kilpailun voitti Iisalmen kaupunki & By Iisalmi -kumppaniverkosto: ROCK By Iisalmi! - Tehdään ihmeitä 100 % rockilla asenteella. 2, sija: Pudasjärven kaupunki: Järjen äärellä -kampanja. 3. sija: Helsingin kaupunkiympäristön toimiala: Parempaa katutyöviestintää. Seitsemän kilpailutyötä ansaitsi kunniamaininnan. Yleisöäänestyksessä eniten tykkäyksiä keräsi Kuntajohtajien marssi – yhteistyöstä voimaa aluemarkkinointiin.

Toimintamallin ylläpitäjällä on oikeus lisätä tai poistaa kokonaisuuteen liittyvä toimintamalli. Lisäys tapahtuu toimintamallin “perustiedot”-välilehdeltä.

Elämä on grillijuhla
Toimintamalli
Markkinointi
Aluekehitys
Yhteiskehittäminen
Strategia
Kampanja

Jyväskylän kangas -digikampanja
Toimintamalli
Maankäyttö ja rakentaminen
Aluekehitys
Markkinointi
Asuntotuotanto
Osallisuus

#Etävappu
Toimintamalli
Markkinointi
Viestintä
Korona
Sosiaalinen kestävyys
Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen

Poika puussa sormi suussa
Toimintamalli
Markkinointi
Viestintä
Yhteistyö
Kuntakonsernit
Innovaatiotoiminta

Pudasjärvi Järjen Äärellä
Toimintamalli
Markkinointi

Alajärvi Lappajärvi Vimpeli KuntamarkkinoinninSM 2021
Toimintamalli
Markkinointi
Elinvoima ja elinkeinot
Yhteistyö

Kaksi naista saunomassa
Toimintamalli
Markkinointi
Tapahtumatuotanto
Yhteisöllisyys
Yhteistyö

Hämeentien uudistuksen työmaa, työmaakoneita ja työmaahenkilöstä.
Toimintamalli
Viestintä
Vuorovaikutus
Asiakaslähtöisyys

Iisalmi on 100 % rock.
Toimintamalli
Elinvoima ja elinkeinot
Markkinointi

Seitsemän veljestä 150 -juhlavuoden tunnus ja ilme pyyhkivät pölyjä Aleksis Kiven romaanin päältä.
Toimintamalli
Markkinointi

A man and two children stepping to water on sunny summer day.
Toimintamalli
Markkinointi
Yhteistyö
Työllistyminen