Haku palautti 4702 tulosta
Kehitämme hyvinvointilähetettä osana hyvinvointitarjottimen teknistä ratkaisua.
Neuvolan ammattilaiset tavoittaa keskistetystä neuvontapalvelusta. Neuvontapalveluun asiakas voi ottaa yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse.
Ammattilaiset arvioivat ja kirjaavat asiakkaan/potilaan toimintakykyä rakenteisesti asiakas- ja potilastietojärjestelmään hyödyntäen ICF-luokitusta ja yhteisiä kirjaamiskäytäntöjä.
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue on ottanut käyttöön Omaperhe.fi-palvelun ja Sähköinen perhekeskus ammattilaisille -palvelun tukemaan perhekeskuksen toimintaa digitaalisella palvelulla ja helpottamaan
Pilotissa tuki- ja liikuntaelinoireiset asiakkaat voidaan ohjata suoraan fysioterapeuttien kiireettömille lähivastaanotolle ilman lääkärin lähetettä muun sote-ammattilaisen kautta tai asiakas voi i
Oman tuotannon sote-keskuksista nimetään kehittämistiimin jäsenet, joiden tehtävänä on hoidon jatkuvuuden suunnittelu, kehittäminen, muokkaaminen sekä jalkauttaminen omassa sote-keskuksessa.
Omalääkärimallissa tavoitteena on parantaa hoidon jatkuvuutta nimeämällä asiakkaille omahoitaja ja omalääkäri, jotka ensisijaisesti hoitavat asiakkaan kiireettömät hoidon tarpeet.
Omalääkärimallin juurruttamissuunnitelma auttaa hanketta suunnittelemaan ja toteuttamaan juurruttamisen toimenpiteitä hankkeen aikana.
Neuvola chat tarjoaa asiakkaille ohjausta ja neuvontaa äitiys- ja lastenneuvolan sekä perhesuunnitteluun- ja ehkäisyyn liittyvissä asioissa.
Asiakkaille digitukea tarjoamalla autetaan heitä asioimaan sähköisesti, vahvistetaan heidän digitaitojaan ja sujuvoitetaan sote- ja digipalveluiden käyttöä.