Asiakasosallisuuden teematiistait
Kerran kuukaudessa järjestettävä keskustelutilaisuus, jossa asiakasosallisuuden asiantuntijat eri organisaatioista ja eripuolilta Suomea kertovat ajatuksiaan ja kokemuksiaan asiakasosallisuudesta.
Toimintamallin nimi
Kerran kuukaudessa järjestettävä keskustelutilaisuus, jossa asiakasosallisuuden asiantuntijat eri organisaatioista ja eripuolilta Suomea kertovat ajatuksiaan ja kokemuksiaan asiakasosallisuudesta.
Asiakasosallisuuden teematiistai on webinaarisarja, jossa pohditaan eri näkökulmista asiakasosallisuutta. Teematiistaissa kuulet tutkijoiden ja asiantuntijoiden puheenvuoroja palveluiden käyttäjien osallistumisesta palvelujen toteutukseen.
Teematiistait klo 14-15 syksyllä 2022
13.9. Mielenterveys- ja päihdepalvelut sekä kokemustoiminta
11.10. Ammatilliset asiantuntijuudet ja johtaminen
15.11. Asiakkaiden osallistuminen päätöksentekoon ja tiedon integroituminen
13.12. Asiakkaiden osallistuminen kehittämiseen
Kysymyksiä ja vastauksia
Tapahtumat kestävät tunnin, ota kuppi teetä tai kahvia mukaan ja tule juttelemaan.
Tilaisuuksien jälkeen pyydetään palautetta.