Asiakaskokemustiedon kerääminen keskitetysti, Kanta-Hämeen hyvinvointialue (RRP, P4, I1, I4)

Asiakaskokemustiedon keräämisen yhdenmukaistaminen hyvinvointialueella, jotta asiakaspalautetta kerätään säännöllisesti, kansallisesti vertailtavalla tavalla ja välttämällä päällekkäiset kyselyt. Tiedot tallennetaan yhteen yhteiseen järjestelmään.

Toimintamallin nimi
Asiakaskokemustiedon kerääminen keskitetysti, Kanta-Hämeen hyvinvointialue (RRP, P4, I1, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaskokemustiedon keräämisen yhdenmukaistaminen hyvinvointialueella, jotta asiakaspalautetta kerätään säännöllisesti, kansallisesti vertailtavalla tavalla ja välttämällä päällekkäiset kyselyt. Tiedot tallennetaan yhteen yhteiseen järjestelmään.

Toteutuspaikka
Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Tekijä

Kirsi Taskinen

Luotu

31.12.2024

Viimeksi muokattu

31.12.2024
Kansikuva
Palaute vaikuttaa

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt