Asiakkaiden osallisuus palveluiden ja palvelujärjestelmän kehittämisessä
Ettei aina tarvitsisi aloittaa alusta. Kokonaisuuteen on koottu vuosien varrelta hankkeiden keskeisiä tuloksia mm. STM:n "Määritellään kokemusasiantuntijuuden ja asiakkaiden osallistumisen toimintamalli" - osahankkeen (2016-2018), KASTE-osaohjelmien (2012-2016) , THL:n Yhdenvertaisuus- ja osallisuus yksikön (ad. 2020) tuottamat ja muut Innokylään jo kirjatut toimintamallit.
Kokonaisuudessa mukana olevat THL:n asiantuntijat ovat järjestämässä vuosittain Asiakkaat ja sote -tapahtumaa helmi-maaliskuussa. Tapahtuman materiaalit löytyvät työpöydältä. #soteasiakkaat
Jos haluat kokonaisuuden jäseneksi, ota yhteyttä kokonaisuuden yhteyshenkilöön.
Toimintamallin ylläpitäjällä on oikeus lisätä tai poistaa kokonaisuuteen liittyvä toimintamalli. Lisäys tapahtuu toimintamallin “perustiedot”-välilehdeltä.